iPhone T-mobile Reklamacia

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes iPhone T-mobile Reklamacia

Zobrazuje sa 14 príspevkov - 21 až 34 (z celkového počtu 34 )
  • Autor
    Príspevky
  • #189836
    Man
    Účastník (Participant)

    V ktorej kolvek predajni T-mobile :) na SK

    #189839
    tomasno1
    Účastník (Participant)

    nemate teda nik skusenost s tym, ze ste mobil so zarucnym s Orange zaniesli rovno do PPI-ETC a reklamovali vam to?

    #223566
    poper
    Účastník (Participant)

    myslite ze mi zreklamuju kabel? lebo sa mi natrhol koniec pri usb

    #223568
    Peko00001
    Účastník (Participant)

    poper: mne ho vymenili za novy-mal som taky isty problem – Orange

    #223570
    poper
    Účastník (Participant)

    aha, tak skusim.

    #359853
    lukasuhrik
    Účastník (Participant)

    Zdravím. Chcem sa spýtať ako je to so zárkou v Telekome čo sa týka dĺžky záruky ak tam bola reklamacia.
    Kúpil som pred dvomi rokmi iphone 4 úplne novy zabalený z druhej ruky ktorý bol vybratý na paušál dňa 11.7.2011 čiže odvtedy plati záruka 2roky. Tento rok v Júni, konkrétne 27.6.2013 (dva týždne pred skončením záruky) som dal v telekom iphone na reklamaciu kvoli zle fungujucemu home a power tlačidla. Dňa 11.7.2013 mi prišla sms že si mam prevziať zariadenie, takže do 20minút som ho bol zobrať, popis opravy: vymena swap modulu, nove imei. To znamena že mi ho vrátili v deň skončenia záruky pričom v reklamácii alebo v servise bol cca 14dní. Predlžuje sa mi záruka o tú dobu alebo ako to je? Pretože na záručak mi napísali že príjem 8.7. a výdaj 9.7. !!! Problém je v tom že telefon som nemal čas odskúšať a teda robil som s nim až o týžden, kedy som zistil že sa strasne brutalne prehrieva pri normalnom vyuzivani ,nie hry ani filmy. Od vecera do rana sa mi nabil o 30% a mal taku teplotu ako keby mal vybuchnuť kazďú chvílu. Ak mi niekto zavolal tak som ho nemohol mať pri uchu pretože by som si ho opálil. Takže telefon som 21.7. Išiel dat znova na reklamaciu ze sa mi zo servisu vratil s tym ze sa prehrieva, nenabija a bateria strasne malo vydrzi, kazdu minutu sa percento baterie znizilo o jedno percento.
    Tá predavačka alebo operátorka mi zo najskor nechcela zobrat pretoze uz zaruka skoncila a az potom ked sa isla spytat kolegyne ktora jej povedala zrejme ze zaruka sa predlzuje o tu dobu co bol na reklamacii. Takže ak by to tak bolo tak som prisiel dva tri dni pred skoncenim predlzenej zaruka.
    No a ja by som chcel vediet ci to naozaj tak je ze sa predlzila o tu dobu alebo mam pocitat s tym ze telefon mi vratia v takom istom stave bez naroku na bezplatnu opravu? Mate s tym niekto skusenost? Dakujem pekne

    #359873
    MacB
    Účastník (Participant)

    Osobne si myslím, že sa to má predlžovať o dobu, kedy je telefón v reklamácii, nakoľko je taký zákon (zrejme to Telekom aj robí). (Ja som bol tiež reklamovať 4 27.06.2013)

    #359874
    MacB
    Účastník (Participant)

    Pred dvoma týždňami som si ho bol zobrať, mám tiež taký pocit, že sa mi prehrieva.

    #359878
    lukasuhrik
    Účastník (Participant)

    Bol tam ios 6.1.2 ..kedze som vedel ze ho pojdem reklamovat tak som tam dal 6.1.3 ale problem s prehrievanim a vydrzou baterie to nevyriesilo. A prehrivanie nie take ze telefon je teply ale on bol horuci..najviac v pravo hore. Strasne pomaly sa nabijal niekedy vobec a niekedy este aj ubudlo z baterky.
    V akom servise bol ? Mne dali papier o oprave zo servisu VPS Data

    #359880
    MacB
    Účastník (Participant)

    Tiež VPS, ja som mal pokazenú nabíjačku, ale chceli odo mňa aj mobil.

    #359890
    MoRFi
    Účastník (Participant)

    Ano to je postup operatora a servisu.

    #359893
    lukasuhrik
    Účastník (Participant)

    Takze sa to predlzuje o dobu kedy som ho zaniesol do telekomu po dobu kedy mi dali vediet ze si ho mam vyzdvihnut..a nie o dobu kolko bol v servise tj. len 2dni

    #359968
    lukasuhrik
    Účastník (Participant)

    Tak včera večer som písal do slovenského VSP Data a chcel som sa informovať o stave opravy mojho iP 4, kedže som na ich stránke videl možnosť sledovania stavu opravu ale chcelo to login. Dnes ráno mi prišla odpoveď že im mám zaslať IMEI a budu má informovať o stave opravy. Tak som im poslal nové a aj to staré a popísal som situáciu týkajucu sa tej záruky či im to ukazuje v systéme kedy som bol v telekome zaniesť iphone atd. Odpísali mi behom 10-15min, že zariadenie momentálne čaká na náhradný diel, predpokladaný termín ukončenia je druhá polovica budúceho týždna…(takže mi to pravdepodobne riadne zreklamovali) ..a čo sa týka tej záruky tak že sa samozrejme záruka predlžuje o dobu kedy bol MT podaný (26.6.) na reklamáciu v Telekome až do doby kedy bola oprava ukončená (9.7.)..a sms s telekomu ze si mám prijst pre zariadenie prišla 11.7.
    Takže tolko k mojej skúsenosti a objasneniu predlženia záruky…takže servis VSP Data možem len odporučiť…dám vedieť ked MT príde, či je všetko funkčné a či je opravený alebo nový.

    #360086
    lukasuhrik
    Účastník (Participant)

    Nakoniec dnes prišla sms že si mam zariadenie prevziať…operátorka povedala ze mi dali nové zariadenie, nesnažila sa ma presviedčať že len vnútro je iné..popis opravy, predĺžená záruka uznaná, výmena swap modulu, nové IMEI. Iphone som skúšal a ide super, neprehrieva sa a batéria tak isto drží dobre.

Zobrazuje sa 14 príspevkov - 21 až 34 (z celkového počtu 34 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.