Recept na rast predajov v nákupnom centre? Umiestnite tam Apple Store

To, že Apple obchody patria na celom svete k najnavštevo­vanejším a najziskovejším, nie je žiadnou novinkou. Správa Wall Street Journal však ukazuje, že Apple Store má značný prínos nielen pre Apple samotný, ale aj pre prostredie, v ktorom sa nachádza. V nákupných centrách, kde príde Apple Store, stúpajú tržby až o 10 %. Množstvo zákazníkov, ktorých Apple Store do centra naláka, nakupuje aj v ostatných obchodoch. Apple si je toho vedomý, a tak má aj unikátnu pozíciu pri vyjednávaní o nájme. Nájomné má preto často často extrémne nízke v porovnaní s predajmi, čo však spôsobuje tlak na rast nájomného pre ostatných, menších obchodníkov. Niekto ten nájom pre majiteľov nákupného centra zaplatiť musí. Zatiaľ čo Apple môže platiť nájomné približne 2 % zo svojich tržieb, ostatní predajcovia často platia až 15 % z tržieb. Na približne 930 centimetrov štvorcových vygenerujú Apple Stores od 6 do 10 tisíc dolárov.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť