Recept na rast predajov v nákupnom centre? Umiestnite tam Apple Store

To, že Apple obchody patria na celom svete k najnavštevo­vanejším a najziskovejším, nie je žiadnou novinkou. Správa Wall Street Journal však ukazuje, že Apple Store má značný prínos nielen pre Apple samotný, ale aj pre prostredie, v ktorom sa nachádza. V nákupných centrách, kde príde Apple Store, stúpajú tržby až o 10 %. Množstvo zákazníkov, ktorých Apple Store do centra naláka, nakupuje aj v ostatných obchodoch. Apple si je toho vedomý, a tak má aj unikátnu pozíciu pri vyjednávaní o nájme. Nájomné má preto často často extrémne nízke v porovnaní s predajmi, čo však spôsobuje tlak na rast nájomného pre ostatných, menších obchodníkov. Niekto ten nájom pre majiteľov nákupného centra zaplatiť musí. Zatiaľ čo Apple môže platiť nájomné približne 2 % zo svojich tržieb, ostatní predajcovia často platia až 15 % z tržieb. Na približne 930 centimetrov štvorcových vygenerujú Apple Stores od 6 do 10 tisíc dolárov.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple vydal iOS 16.0.2

Iba pár dní po vydaní veľkej aktualizácie iOS 16 prichádza prvá menšia aktualizácia, opravujúca chyby aj na najnovších zariadeniach.
pokračovanie článku

Zbohom Pro Max, vitaj iPhone 15 Ultra?

Slovník marketingového tímu Applu sa tento rok rozšíril o nové slovíčko "Ultra". Na začiatku roka spoločnosť odhalila svoj doteraz najvýkonnejší procesor M1 Ultra, a v uplynulých dňoch začala predávať robustné hodinky Apple Watch Ultra. Budúci rok sa k nim pridá zjavne ďalší produkt.