Recept na rast predajov v nákupnom centre? Umiestnite tam Apple Store

To, že Apple obchody patria na celom svete k najnavštevo­vanejším a najziskovejším, nie je žiadnou novinkou. Správa Wall Street Journal však ukazuje, že Apple Store má značný prínos nielen pre Apple samotný, ale aj pre prostredie, v ktorom sa nachádza. V nákupných centrách, kde príde Apple Store, stúpajú tržby až o 10 %. Množstvo zákazníkov, ktorých Apple Store do centra naláka, nakupuje aj v ostatných obchodoch. Apple si je toho vedomý, a tak má aj unikátnu pozíciu pri vyjednávaní o nájme. Nájomné má preto často často extrémne nízke v porovnaní s predajmi, čo však spôsobuje tlak na rast nájomného pre ostatných, menších obchodníkov. Niekto ten nájom pre majiteľov nákupného centra zaplatiť musí. Zatiaľ čo Apple môže platiť nájomné približne 2 % zo svojich tržieb, ostatní predajcovia často platia až 15 % z tržieb. Na približne 930 centimetrov štvorcových vygenerujú Apple Stores od 6 do 10 tisíc dolárov.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?
pokračovanie článku

Apple po 10 rokoch zrušil vývoj vlastného auta

Písal sa rok 2014. Svetlo sveta uzreli prvé hodinky Apple Watch, svet si robil srandu z ľahko sa ohýbajúceho iPhone 6 Plus a na internete sa objavili informácie, že Apple vyvíja vlastné auto.