Vývojári mobilných hier si už môžu dovoliť aj reklamu s Liamom Neesonom či Kate Upton v najdrahšom vysielacom čase

Super Bowl je každoročne jednou z najsledovanejších udalostí na svete. Ak vás NFL (americká futbalová liga) nezaujíma, oplatí sa vedieť, že ide o ide o jeden z najdrahších vysielacích časov vôbec. Za odvysielanie 30-sekundovej reklamy počas Super Bowlu sa bežne platia čiastky prevyšujúce 3 milióny dolárov, pričom mnoho divákov sa teší práve na originálne reklamy. Akékoľvek pochybnosti o neatraktívnosti trhu s mobilnými hrami vyvracia fakt, že počas tohtoročného Super Bowlu boli odvysielané hneď tri reklamy na mobilné hry, navyše aj s hviezdnym obsadením. Prvou z nich bola reklama na Game of War – Fire Age („zadarmo“:), v ktorej sa objavila herečka Kate Upton.

Druhá odvysielaná reklama bola na hru Clash of Clans a v hlavnej úlohe sa tu objavil Liam Neeson. Ako vidíte, v hre si možno zahráte aj s ním. Ak ho ale porazíte, môžete očakávať, že sa vám pomstí v duchu populárnych filmov Taken.

Tretia reklama bola na mobilnú hru Heroes Charge. Bola najkratšou a zároveň sa v nej zaobišli aj bez celebrít.

Všetky tri hry majú jednu spoločnú vlastnosť – využívajú (ne)populárny freemium model, teda sú k dispozícii zadarmo, no za reálne peniaze si v nich môžete kupovať napríklad virtuálnu menu či iné zlepšenie. Zdá sa, že tento model je v súčasnosti pre vývojárov skutočne najvýnosnejším.

komentáre
  1. …myslim, ze ste mohli rovno napisat ze reklama stala tohto roku 4,5 mil. dolárov za 30 sek. a nie ciastka prevysujuca 3 mil. Nebolo tazke zistit to!

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť