Kampaň Windows 8 vs iPad pokračuje ďalšou reklamou

Microsoft robí všetko pre to, aby zvýšil predaj tabletov s Windows 8. Okrem zníženia cien svojich vlastných tabletov Surface RT a Surface Pro pokračuje aj naďalej v reklamnej kampani zamierenej na priame porovnanie s iPadom. Najnovšia reklama porovnáva iPad štvrtej generácie s tabletom Surface RT. Samozrejme, iPad vychádza z porovnania horšie, Microsoft zdôrazňuje rozdiely v cene, veľkosti, chýbajúcom integrovanom stojane a klávesnici, dostupnom produktívnom softvori (Office), nerozšíriteľnej pamäti a samozrejme „horšom“ multitaskingu na iPade.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bude John Ternus skutočne novým CEO spoločnosti Apple?

Apple začal v ostatných mesiacoch stavať do popredia postavu Johna Ternusa, šéfa hardvérového inžinierstva. Vo svojej pozícii je tak prakticky priamo zodpovedný za súčasné produkty firmy. Ozývajú sa však kritické hlasy, podľa ktorých by nemusel byť najlepšou voľbou na nástupcu Tima Cooka.
pokračovanie článku

Knižný tip: Steve Jobs – Zrodenie vizionára

Jediná biografia, ktorá prináša doteraz nezverejnené detaily, vyslúžila si uznanie od tých, ktorí Jobsa poznali najlepšie, a na ktorú pozitívne reagovala aj firma Apple. Napísal ju človek, ktorý mal k Jobsovi blízko ako dlhoročný priateľ a zároveň si ako novinár dokázal udržať profesionálny odstup.