Apple bojuje o miesto na trhu mobilných reklám a ďalej znižuje vstupné náklady pre program iAd

Jednou z pre Apple menej úspešných oblastí je reklamný trh, na ktorom sa snaží presadiť svoju platformu iAd. Zdá sa, že prvé znižovanie vstupných požiadaviek a nákladov nestačilo, a tak je tu druhá vlna. V snahe presvedčiť klientov, aby zvolili pre svoju inzerciu iAd a nie konkurenčné riešenia, znížil Apple v niektorých prípadoch vstupné náklady z pôvodného milióna na 300 000 USD. Firmy ako napríklad J.C. Penney Co. a Citigroup Inc., ktoré pred rokom patrili k prvým klientom Apple reklamnej platformy iAd a investovali pôvodný milión USD, už dnes iAd nepoužívajú.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.