Apple bojuje o miesto na trhu mobilných reklám a ďalej znižuje vstupné náklady pre program iAd

Jednou z pre Apple menej úspešných oblastí je reklamný trh, na ktorom sa snaží presadiť svoju platformu iAd. Zdá sa, že prvé znižovanie vstupných požiadaviek a nákladov nestačilo, a tak je tu druhá vlna. V snahe presvedčiť klientov, aby zvolili pre svoju inzerciu iAd a nie konkurenčné riešenia, znížil Apple v niektorých prípadoch vstupné náklady z pôvodného milióna na 300 000 USD. Firmy ako napríklad J.C. Penney Co. a Citigroup Inc., ktoré pred rokom patrili k prvým klientom Apple reklamnej platformy iAd a investovali pôvodný milión USD, už dnes iAd nepoužívajú.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.