Apple vydal novú reklamu s názvom „Fotografie s iPhonom“

Necelý týždeň pred Dňom matiek vydala spoločnosť Apple novú reklamu, ktorá sa sústredí na kolekciu obrázkov a videí matiek s deťmi.

iPad-for-Mothers-Day

(Preklad titulu fotky: „Počkaj, až mama uvidí toto.“)

Reklama pokračuje propagáciou kampane „Fotografie s iPhonom“, kde každá použitá fotka v reklame bola pôvodne amatérsky odfotená užívateľom iPhonu. Kampaň spoločnosti Apple „Fotografie s iPhonom“ začala už na začiatku roka 2015, kde sa dodnes prezentujú kolekcie fotiek užívateľov z celého sveta, ktoré sú fotené za pomoci iPhonu a to v ruke profesionála ale aj amatéra.  Pred nedávnom sa iPhone kampaň spoločnosti Apple sústredila na zviditeľnenie funkcií zariadenia ako je Touch ID a Siri. Myslíme si, že k tomuto videu nie je čo dodať. Nám sa veľmi páčilo. Taktiež sa nám páčila aj iniciatíva Apple osláviť deň, ktorý už pomaly upadá v zabudnutie. Predsa len, nie nadarmo sa hovorí: „Mama je len jedna“. Veď posúďte sami. Video hovorí samo za seba…

https://www.youtube.com/watch?v=NFFLEN90aeI

PS: Muži, nezabudnite. 8.5.2016 (nedeľa) je Deň matiek. Naše mamy majú sviatok. Tak šup do obchodu po bonboniéru. :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.