Apple vydal novú reklamu s názvom “Fotografie s iPhonom”

Necelý týždeň pred Dňom matiek vydala spoločnosť Apple novú reklamu, ktorá sa sústredí na kolekciu obrázkov a videí matiek s deťmi.

iPad-for-Mothers-Day

(Preklad titulu fotky: “Počkaj, až mama uvidí toto.”)

Reklama pokračuje propagáciou kampane “Fotografie s iPhonom”, kde každá použitá fotka v reklame bola pôvodne amatérsky odfotená užívateľom iPhonu. Kampaň spoločnosti Apple “Fotografie s iPhonom” začala už na začiatku roka 2015, kde sa dodnes prezentujú kolekcie fotiek užívateľov z celého sveta, ktoré sú fotené za pomoci iPhonu a to v ruke profesionála ale aj amatéra.  Pred nedávnom sa iPhone kampaň spoločnosti Apple sústredila na zviditeľnenie funkcií zariadenia ako je Touch ID a Siri. Myslíme si, že k tomuto videu nie je čo dodať. Nám sa veľmi páčilo. Taktiež sa nám páčila aj iniciatíva Apple osláviť deň, ktorý už pomaly upadá v zabudnutie. Predsa len, nie nadarmo sa hovorí: “Mama je len jedna”. Veď posúďte sami. Video hovorí samo za seba…

https://www.youtube.com/watch?v=NFFLEN90aeI

PS: Muži, nezabudnite. 8.5.2016 (nedeľa) je Deň matiek. Naše mamy majú sviatok. Tak šup do obchodu po bonboniéru. :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.
Gemini
pokračovanie článku

Kto prinesie vyspelú AI na iOS 18? Apple to nebude

Koncom minulého roka sa objavila správa, podľa ktorej Apple plánuje priniesť rozšírenú AI funkcionalitu na iPhone a ďalšie zariadenia. Výraznou premenou by si mala prejsť Siri, digitálna asistentka, ktorá už skôr zaostávala za konkurentmi, vo svete GPT je však ešte archaickejšia.