Apple počas minulého roku kraľoval trhu s nositeľnými technológiami

Značka tak pokračuje v dlhodobom trende. V závere roka sa jej podľa odhadov podarilo predať takmer 56 miliónov produktov tejto kategórie.

Apple tak patrí vyyše 36 percentný podiel na svetovom trhu s wearables zariadeniami. Rovnako na tom bola kalifornská spoločnosť aj rok predtým, v závere roku 2019 však predala “iba” 43,7 milióna produktov. Za rok 2020 ako celok Apple dosiahol objem 151,4 milióna kusov.

Značka je dlhodobo suverénnou jednotkou, ktorá si od zvyšku konkurentov drží výrazný odstup. Pre porovnanie, Xiaomi, ktorý je na druhom mieste odhadom predal za rok 50,7 milióna kusov a jeho podiel je 11,4 percenta. Nasledujú Huawei s 43,5 miliónmi zariadení (9,8%) a Samsung s 40 miliónmi wearables (9%).

zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.