Apple Watch a ich schopnosť zachrániť život sú témou novej reklamy

Kalifornské jablko na svojom YouTube zdieľalo nové video s názvom 911.

Spot, ktorého názov odkazuje na číslo núdzovej linky v USA, obsahuje viacero zaznamenaných hovorov, ktoré vďaka smart hodinkám skončili šťastne.

Môžete tak napríklad počuť ženu, ktorá mala autonehodu a ostala uväznená v aute, ktoré sa zapĺňa vodou, či muža na paddleboarde, ktorého prúd zaniesol na šíre more.

V závere reklamy sa dozvieme, že všetci protagonisti boli úspešne zachránení – aj vďaka telefonátu z ich Apple Watch na núdzovú linku. Hodinky majú funkciu, ktorá ich majiteľa rýchlo prepojí so záchranármi, ktorú možno využiť stlačením a podržaním bočného tlačidla a následným potiahnnutím SOS slideru, ktorý sa objaví na obrazovke.

Najefektívnejšie táto možnosť funguje na cellular modeloch. V prípade Wi-Fi verzií je potrebné pripojenie k známej sieti či blízkosť iPhonu.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.