Apple Watch a ich schopnosť zachrániť život sú témou novej reklamy

Kalifornské jablko na svojom YouTube zdieľalo nové video s názvom 911.

Spot, ktorého názov odkazuje na číslo núdzovej linky v USA, obsahuje viacero zaznamenaných hovorov, ktoré vďaka smart hodinkám skončili šťastne.

Môžete tak napríklad počuť ženu, ktorá mala autonehodu a ostala uväznená v aute, ktoré sa zapĺňa vodou, či muža na paddleboarde, ktorého prúd zaniesol na šíre more.

V závere reklamy sa dozvieme, že všetci protagonisti boli úspešne zachránení – aj vďaka telefonátu z ich Apple Watch na núdzovú linku. Hodinky majú funkciu, ktorá ich majiteľa rýchlo prepojí so záchranármi, ktorú možno využiť stlačením a podržaním bočného tlačidla a následným potiahnnutím SOS slideru, ktorý sa objaví na obrazovke.

Najefektívnejšie táto možnosť funguje na cellular modeloch. V prípade Wi-Fi verzií je potrebné pripojenie k známej sieti či blízkosť iPhonu.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.