Apple Watch a ich schopnosť zachrániť život sú témou novej reklamy

Kalifornské jablko na svojom YouTube zdieľalo nové video s názvom 911.

Spot, ktorého názov odkazuje na číslo núdzovej linky v USA, obsahuje viacero zaznamenaných hovorov, ktoré vďaka smart hodinkám skončili šťastne.

Môžete tak napríklad počuť ženu, ktorá mala autonehodu a ostala uväznená v aute, ktoré sa zapĺňa vodou, či muža na paddleboarde, ktorého prúd zaniesol na šíre more.

V závere reklamy sa dozvieme, že všetci protagonisti boli úspešne zachránení – aj vďaka telefonátu z ich Apple Watch na núdzovú linku. Hodinky majú funkciu, ktorá ich majiteľa rýchlo prepojí so záchranármi, ktorú možno využiť stlačením a podržaním bočného tlačidla a následným potiahnnutím SOS slideru, ktorý sa objaví na obrazovke.

Najefektívnejšie táto možnosť funguje na cellular modeloch. V prípade Wi-Fi verzií je potrebné pripojenie k známej sieti či blízkosť iPhonu.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?
pokračovanie článku

Apple po 10 rokoch zrušil vývoj vlastného auta

Písal sa rok 2014. Svetlo sveta uzreli prvé hodinky Apple Watch, svet si robil srandu z ľahko sa ohýbajúceho iPhone 6 Plus a na internete sa objavili informácie, že Apple vyvíja vlastné auto.