Blokovanie sledovania v aplikáciách plánujú podľa odhadov využiť dve tretiny používateľov

Nová funkcia, ktorú Apple postupne uviedol do praxe, vyžaduje, aby od iOS 14.5 vývojári žiadali o výslovný súhlas s monitorovaním používateľov v ich aplikáciách. Túto možnosť podľa expertov odklepne iba niečo cez 30% percent majiteľov iPhonu.

Zatiaľ nikto presne nevie, ako bude reklamný trh vyzerať po tom, čo sa nová App Tracking Transparency stane široko rozšírenou. Cena za 1000 zobrazení reklamy v aplikácii by mohla podľa odhadov klesnúť o polovicu.

Analýza zatiaľ ukazuje, že aplikácie, ktoré majú u používateľov prirodzene vyššiu spriaznenosť získavali lepšie výsledky pri povoľovaní sledovania. Pri aplikáciách zameraných napríklad na zoznamovanie sa, je však očakávaný výsledok zhruba na úrovni 20% používateľov.

Medzi marketérmi panujú obavy, že rozšírenie voliteľných nastavení pri sledovaní používateľov v apkách môže výrazným spôsobom zmeniť spôsob, akým cielia reklamu na Apple platformách. Určitú časť používateľov s iPhonom nemusí byť v praxi možné sledovať vôbec.

Takmer 60% inzerentov podľa dostupných informácií plánuje presun zdrojov na iné platformy ako Apple.

zdroj: AdWeek

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.