Apple v novom videu opäť propaguje odolnosť Ceramic Shield

Nová reklama s podtitulom Fumble prezentuje nočnú moru nejedného majiteľa smartfónu – moment, keď sa vám telefón vyšmykne z rúk.

Hlavná protagonistka sa následne v sprievode veľmi dobre zvolenej hudobnej kulisy snaží získať kontrolu nad iPhonom, ktorý predvádza doslova akrobatické kúsky. Celá situácia eskaluje a končí napätou mimikou majiteľky pri tom, ako smartfón dopadá na zem.

Video obsahuje aj slogan Relax, it’s iPhone a informáciu o tvrdosti materiálu Ceramic Shield, ktorá je vyššia ako pri iných sklách smartfónov.

Spot sa však stretol na fórach s rôznymi reakciami, kde z veľkej časti nechýbala kritika spôsobu ako je prezentovaná odolnosť produktu. Mnohí by radi videli ako by obstál iPhone po strete s asfaltovým povrchom, iní zase vysmiali nečakaný dopad na povrch, ktorý prípomína skôr piesok či hlinu – uprostred rušnej križovatky v meste.

zdroj: Apple

komentár
Napísať odpoveď pre Anonym Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.