Apple v novom videu opäť propaguje odolnosť Ceramic Shield

Nová reklama s podtitulom Fumble prezentuje nočnú moru nejedného majiteľa smartfónu – moment, keď sa vám telefón vyšmykne z rúk.

Hlavná protagonistka sa následne v sprievode veľmi dobre zvolenej hudobnej kulisy snaží získať kontrolu nad iPhonom, ktorý predvádza doslova akrobatické kúsky. Celá situácia eskaluje a končí napätou mimikou majiteľky pri tom, ako smartfón dopadá na zem.

Video obsahuje aj slogan Relax, it’s iPhone a informáciu o tvrdosti materiálu Ceramic Shield, ktorá je vyššia ako pri iných sklách smartfónov.

Spot sa však stretol na fórach s rôznymi reakciami, kde z veľkej časti nechýbala kritika spôsobu ako je prezentovaná odolnosť produktu. Mnohí by radi videli ako by obstál iPhone po strete s asfaltovým povrchom, iní zase vysmiali nečakaný dopad na povrch, ktorý prípomína skôr piesok či hlinu – uprostred rušnej križovatky v meste.

zdroj: Apple

komentár
Napísať odpoveď pre Anonym Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.