Apple promuje ultra široký objektív na svojom Instagrame

Apple naplno promuje svoje nové zariadenia a ich funkcie. Zameriava sa hlavne na vylepšenia v oblasti fotoaparátu, ktorými sa pýši na sociálnej sieti Instagram.

Tým, že sa dostupnosť nových iPhonov 13 neustále zvyšuje, rozhodol sa Apple poriadne zdôrazniť aj promovanie všetkých nových funkcií, ktoré tieto zariadenia prinášajú. Napríklad na svojom Instagrame pridala spoločnosť niekoľko fotiek vytvorených pomocou iPhonu 13 a jeho ultra širokým objektívu.

Na oficiálnom Instagram účte Apple sa objavili fotografie šiestich fotografov, ktorí na svoje umenie použili práve iPhone 13 a iPhone 13 Pro. Táto kampaň dostala názov Expand your perspective (z angl. Rozšír svoju perspektívu) spolu s hashtagom #ShotOniPhone. Tento hashtag poukazuje na rôzne spôsoby, ako využiť fotografický potenciál ultra širokého objektívu nových zariadení od Apple.

Apple pre túto kampaň zvolil práve použitie ultra širokého objektívu, pretože práve ten získal s príchodom nových zariadení najväčšie vylepšenia. Napríklad v porovnaní s iPhonom 12 dokáže ultra široký objektív v iPhone 13 prepustiť až 47% svetla zo scény a pri fotení fotiek v tmavom prostredí je priepustnosť svetla až o 92% vyššia.

https://www.instagram.com/p/CUxgYwSlFWB/?utm_source=ig_web_copy_link

Okrem ultra širokého záberu dokážu Pro modely iPhonu 13 využiť aj makro-fotografickú funkciu, ktorá umožňuje fotografovať objekt už od 2 cm vzdialenosti. Spolu s vyššie uvedenými fotografiami, Apple poukazuje aj na výhody Smart HDR 4 alebo väčšiu clonu (120° záber, vďaka čomu sa na fotografiu zmestí viac obsahu).

Pre propagáciu ultra širokého objektívu iPhonu 13 sa Apple obrátil na fotografov ako je Zerb Mellish alebo Cody Cobb a ďalší.

zdroj: 9to5Mac

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence neláka zákazníkov prejsť na iPhone

Nástup pokročilých jazykových modelov typu ChatGPT prináša viacero benefitov pre ľudí pracujúcich v rôznych odvetviach. Je preto pochopiteľné, že firmy ako Meta, Google či Apple zacítili príležitosť využiť tieto technológie na vlastné obohatenie. Apple však naskočil na vlak neskoro a je to poznať.
pokračovanie článku

Sygic GPS Navigácia využíva inovatívnu lokalizačnú technológiu what3words – optimalizuje navigačné zážitky pre používateľov na celom svete

Spoločnosti Sygic a what3words na veľtrhu CES 2025 v Las Vegas oznámili integráciu so službou Sygic GPS Navigation. Po niekoľkých rokoch úspešných partnerstiev v oblasti navigačných riešení Sygic pre odvetvia verejnej dopravy, automobilového priemyslu, doručovania a stavebníctva, je teraz inovatívna lokalizačná technológia what3words k dispozícii pre používateľov aplikácie Sygic GPS Navigation.