Apple TV+ sa v novej reklame zameralo na „budúcu generáciu“

Apple včera vydal novú reklamu s názvom „The Next Generation“, ktorá prezentuje Apple TV+ obsah pre deti. 

„Originálne seriály a filmy, ktoré majú inšpirovať budúcu generáciu snílkov, objavovateľov a tých, čo veria. Všetko na Apple TV+“

Takto opisuje Apple svoju novú reklamu určenú pre mladú generáciu.

V reklame môžeme vidieť Apple TV+ a jeho detské seriály „Ghost Writer“, „Helpsters“, „Snoopy in Space“ a krátky film „Here We Are: Notes for Living on Planet Earth.“

Vyššie spomenutá reklama je súčasťou propagačného plánu na zvýšenie Apple TV+ odoberateľov a zároveň, aby sa táto služba vyrovanala svojim rivalom ako je Disney+ alebo Netflix, ktoré majú široké spektrum obsahu pre deti. V dávnejších správach sa obajvila aj informácia, že Apple zvažuje nákup starších seriálov, aby tak rozšírili repertoár Apple TV+ a ten tak mohol lepšie súťažiť so svojimi rivalmi.

zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.