Apple TV+ sa v novej reklame zameralo na „budúcu generáciu“

Apple včera vydal novú reklamu s názvom „The Next Generation“, ktorá prezentuje Apple TV+ obsah pre deti. 

„Originálne seriály a filmy, ktoré majú inšpirovať budúcu generáciu snílkov, objavovateľov a tých, čo veria. Všetko na Apple TV+“

Takto opisuje Apple svoju novú reklamu určenú pre mladú generáciu.

V reklame môžeme vidieť Apple TV+ a jeho detské seriály „Ghost Writer“, „Helpsters“, „Snoopy in Space“ a krátky film „Here We Are: Notes for Living on Planet Earth.“

Vyššie spomenutá reklama je súčasťou propagačného plánu na zvýšenie Apple TV+ odoberateľov a zároveň, aby sa táto služba vyrovanala svojim rivalom ako je Disney+ alebo Netflix, ktoré majú široké spektrum obsahu pre deti. V dávnejších správach sa obajvila aj informácia, že Apple zvažuje nákup starších seriálov, aby tak rozšírili repertoár Apple TV+ a ten tak mohol lepšie súťažiť so svojimi rivalmi.

zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.