AirPods spot získal cenu Best of Advertising

Video s názvom Bounce, ktoré minulý rok propagovalo benefity bezdrôtových Apple slúchadiel, ocenili na prestížnom podujatí.

Spot si z 99. ročníka cien, ktoré každoročne udeľuje Art Director’s Club, odniesol titul Best of Discipline ako aj Gold Cube za kategórie videobrand content.

Reklama vyšla v júni minulého roku a hlavným protagonistom bol znudený muž, ktorý sa pomocou svojich AirPods preskáče každodennou rutinou o niečo zábavnejšie.

K spotu si môžete pozrieť aj video zo zákulisia, ktoré prináša zaujímavý pohľad na to, ako Bounce vznikal. Celé mesto, ktoré môžete v pôvodnej reklame vidieť, vzniklo v letiskovom hangári.

zdroj: One Club for Creativity

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aké hry podporujú Apple M1?

M1 Pro a M1 Max svojím výkonom určite ohúria. Ako sa ale správajú nové čipy z dielne Apple pri hrách? Tie sú, takisto ako iné komplexné programy náročné na hardvér, aj keď trocha iným spôsobom. Ako si nové čipy M1 dokážu poradiť s hrami a aké výkony dosahujú pri viacerých AAA herných tituloch?