Apple sa pripravuje na príchod japonského nového roku s novou reklamou

Spot sa objavil na YouTube kanáli značky a v centre jeho pozornosti stojí App Store.

Krátke video promuje viaceré aplikácie, ktoré sa v ponuke online obchodu nachádzajú, zamerané na produktivitu, oddych či spojenie s ostatnými ľuďmi. Tie podľa Apple môžu pomôcť odštartovať rok 2021 naplno.

Pri príležitosti blížiaceho sa nového roku, ktorý je v Japonsku pod názvom Shōgatsu považovaný za jeden z najväčších sviatkov, Apple obvykle organizuje Apple Store eventy v tamojších pobočkách aj v Apple Store alikácii. Tento rok sa bude event konať 2. až 3. januára.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.