Apple sa pripravuje na príchod japonského nového roku s novou reklamou

Spot sa objavil na YouTube kanáli značky a v centre jeho pozornosti stojí App Store.

Krátke video promuje viaceré aplikácie, ktoré sa v ponuke online obchodu nachádzajú, zamerané na produktivitu, oddych či spojenie s ostatnými ľuďmi. Tie podľa Apple môžu pomôcť odštartovať rok 2021 naplno.

Pri príležitosti blížiaceho sa nového roku, ktorý je v Japonsku pod názvom Shōgatsu považovaný za jeden z najväčších sviatkov, Apple obvykle organizuje Apple Store eventy v tamojších pobočkách aj v Apple Store alikácii. Tento rok sa bude event konať 2. až 3. januára.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.