Apple predstavil pestrofarebné príslušenstvo

Možno trochu v tieni čerstvo odhaleného iPadu Pro či nového Macbooku Air, ale predsa – je tu nová kolekcia obalov na iPhone či iPad aj Apple Watch náramkov!

Jarný lineup sa nesie v znamení sviežich farieb. Tie prenikli do silikónových aj kožených náramkov pre smart hodinky ale aj do obalov pre smartfóny a tablety. Ako sa konkrétne veci vyfarbili?

Apple Watch

Náramky série Sport Band si môžete po novom vybrať v odtieňoch CactusGrapefruit a Surf Blue.

Sport Loop ponúka o niečo viac možností – Sunshine, Vitamin C, Surf Blue či Neon LimeNeon Pink.

Nike Apple Watch séria má na výber Wolrd Indigo/Lime Blast v prevedení Sport LoopMidnight Turquoise/Aurora Green či Black/Lime Blast v prevedení Sport Band.

Kožené náramky sa rozšírili o varianty Deep Sea Blue a Raspberry, pribudol aj Peacock pre 44mm case. 

Módny Hermès lineup sa rozšíril o Noir Swift Leather Allover Print, Blanc Swift Leather Allover Print a Noir Gala Leather Single Tour Rallye.

iPhone obaly

Obaly pre iPhone 11 aj 11 Pro majú nové odtiene Cactus, Grapefruit a Surf BlueKožené fóliá pre iPhone 11 Pro ponúkajú na výber odtiene Raspberry, Deep Sea Blue a Peacock. Ku klasickým koženým obalom nepribudli žiadne farby.

iPad Folio

Nové prevedenia vo farbe CactusSurf Blue sú dostupné pre Smart Cover k štandardnému iPadu 7. generácie, najnovšiemu iPadu Air a iPadu mini. Oba odtiene sú k dispozícii aj pre iPad Pro Smart Folio.

zdroj: 9to5Mac

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?