Apple otvára svoje predajne v Japonsku

Apple sa rozhodol znova otvoriť svoje kamenné predajne v Japonsku. Tie boli niekoľko mesiacov zatvorené, kvôli globálnej zdravotnej kríze. 

Mark Gurman poznamenal, že na stránke Apple je časť, v ktorej sa hovorí, že kamenné predajne v Fukuoka a Nagoya Sakae sa otvoria už 27. mája. Otváranie ďalších predajní je zatiaľ ešte nejasné.

Japonský premiér Shinzo Abe ukončil celoštátny stav núdze, čím ukončil obmedzenia, ktoré boli platné ešte v niekoľkých oblastiach.

Apple taktiež otvoril svoje predajne v Austrálii, Nemecku, Rakúsku, Južnej Kórei, Švédsku a niektoré predajne v Taliansku, Spojených štátoch a v Kanade.

Aj keď to vyzerá, že spoločnosť otvára všetky svoje predajne, jedná sa o otváranie pod prísnymi bezpečnostnými opatreniami. Medzi tieto opatrenia patrí napríklad meranie teploty pri vstupe do predajne, limitovaný počet zákazníkov a dokonca budú zamestnanci obsluhovať iba jedného zákazníka.

zdroj: MacRumors

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.