AirPods spot získal cenu Best of Advertising

Video s názvom Bounce, ktoré minulý rok propagovalo benefity bezdrôtových Apple slúchadiel, ocenili na prestížnom podujatí.

Spot si z 99. ročníka cien, ktoré každoročne udeľuje Art Director’s Club, odniesol titul Best of Discipline ako aj Gold Cube za kategórie videobrand content.

Reklama vyšla v júni minulého roku a hlavným protagonistom bol znudený muž, ktorý sa pomocou svojich AirPods preskáče každodennou rutinou o niečo zábavnejšie.

K spotu si môžete pozrieť aj video zo zákulisia, ktoré prináša zaujímavý pohľad na to, ako Bounce vznikal. Celé mesto, ktoré môžete v pôvodnej reklame vidieť, vzniklo v letiskovom hangári.

zdroj: One Club for Creativity

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
iOS 19 Search Bar Mockup
pokračovanie článku

iOS 19 presunie vyhľadávanie na spodok obrazovky

iOS 19 prinesie niekoľko zásadných dizajnových zmien. Okrem značne upravenej aplikácie Fotoaparát sa užívatelia môžu tešiť na dizajnové prvky priesvitnosti, ktorú poznáme zo systému visionOS. Prinesie tiež užitočnú zmenu vo vyhľadávaní.