AirPods spot získal cenu Best of Advertising

Video s názvom Bounce, ktoré minulý rok propagovalo benefity bezdrôtových Apple slúchadiel, ocenili na prestížnom podujatí.

Spot si z 99. ročníka cien, ktoré každoročne udeľuje Art Director’s Club, odniesol titul Best of Discipline ako aj Gold Cube za kategórie videobrand content.

Reklama vyšla v júni minulého roku a hlavným protagonistom bol znudený muž, ktorý sa pomocou svojich AirPods preskáče každodennou rutinou o niečo zábavnejšie.

K spotu si môžete pozrieť aj video zo zákulisia, ktoré prináša zaujímavý pohľad na to, ako Bounce vznikal. Celé mesto, ktoré môžete v pôvodnej reklame vidieť, vzniklo v letiskovom hangári.

zdroj: One Club for Creativity

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Takto sa Apple chystá potichu vyradiť Mac Pro z ponuky

Mac Pro bol dlhé roky definíciou toho najvýkonnejšieho, čo Apple kedy ponúkal. Profesionálni užívatelia sa mohli tešiť najmä z obrovských možností, ako počítač vylepšiť vďaka grafickým kartám a procesorom. Lenže prechod na Apple Silicon tieto možnosti obmedzil.
pokračovanie článku

Víkend plný darčekov v iStores: Druhá vlna výnimočných zliav štartuje už 28. novembra

Po úspešnej prvej vlne novembrových zliav prináša iStores - najväčší Apple Premium Partner na Slovensku - pokračovanie predvianočných akcií. Víkend plný darčekov prinesie atraktívne ceny na obľúbené Apple zariadenia a široký výber príslušenstva, aby si zákazníci mohli vybaviť darčeky výhodnejšie a bez predvianočného stresu.