Adobe chce kúpiť platformu na riadenie práce v marketingu

Balík nástrojov pre kreatívnych profesionálov rozšíri platforma Workfront.

Nový prírastok má pomáhať k efektívnejšej spolupráci ľudí na projektoch, najmä v súčasnej situácii, kedy mnoho z nich pracuje z domu.

Platforma, ktorú Adobe získa za 1,5 miliardy dolárov má približne milión používateľov. Pomáha im pri správe obsahu, plánovaní a monitoringu marketingových kampaní. Workfront a Adobe spilupracujú dlhodobo.

zdroj: Reuters

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

WhatsApp ukončí podporu starších iPhonov

Iba krátko po tom, ako Apple začal informovať majiteľov starších zariadení, že ukončí podporu zálohovania na iCloud, prichádza ďalšia rana aj od prevádzkovateľa populárnej služby WhatsApp.