Adobe chce kúpiť platformu na riadenie práce v marketingu

Balík nástrojov pre kreatívnych profesionálov rozšíri platforma Workfront.

Nový prírastok má pomáhať k efektívnejšej spolupráci ľudí na projektoch, najmä v súčasnej situácii, kedy mnoho z nich pracuje z domu.

Platforma, ktorú Adobe získa za 1,5 miliardy dolárov má približne milión používateľov. Pomáha im pri správe obsahu, plánovaní a monitoringu marketingových kampaní. Workfront a Adobe spilupracujú dlhodobo.

zdroj: Reuters

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.