IHS Markit očakáva, že Apple tento rok predstaví 16″ MacBook Pro

Apple nám tento rok dokázal, že tak ako nemá problém zmenšovať, tak nemá problém ani zväčšovať, pokiaľ to prinesie úžitok profesionálom.

Najčerstvejším príkladom toho je nový, veľký Mac Pro a ešte väčší Pro Display XDR. Analytik spoločnosti IHS Markit Jeff Lin však vraví, že to nemusí byť všetko, a že profíci sa môžu tešiť na ďalšiu veľkú vec.

Konkrétne má ísť o 16-palcový MacBook Pro, ktorý by mala spoločnosť Apple oznámiť v septembri/září tohto roku. Počítač má disponovať panelom s rozlíšením 3072 x 1920 bodov pri 226ppi a pomere strán 16:10. Panel vyrábaný spoločnosťou LG Display aj tentoraz využije TFT-LCD technológiu a analytik očakáva, že spoločnosť bude chcieť predať 250 000 kusov mesačne.

16 MacBook Pro 2019

Tu však dochádza ku konfliktu: kórejský portál The Elec zverejnil v priebehu mesiaca správu, že Apple si chce nechať vyrábať 16″ OLED panely od Samsungu, čo by prinieslo svoje (miestami červavé) ovocie. Výhoda panelu by sa odrazila v sýtosti farieb, ktoré by boli realistickejšie a prístroj by ponúkal skvelú čiernu, keďže pri OLED sú “čierne” pixely jednoducho vypnuté. Nevýhodou je však kazovosť po pár rokoch používania. Ak máte na obrazovke často statický obraz (napr. stav batérie), jeho “duch” sa skrátka vypáli do displeja.

Nutno nakoniec dodať, že toto nie je prvá špekulácia o 16″ MacBooku Pro. Vo februári/únoru sa o ňom vôbec poprvýkrát zmienil analytik Ming-Chi Kuo a povedal, že zariadenie s úplne novým dizajnom vyjde niekedy v priebehu tohto roka.

MacBook Pro 2019 Concept

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?