Apple ako líder v segmente wearables technológií

Značka pokračuje vo svojom dominovaní trhu – najmä vďaka kľúčovým produktom ako Apple Watch a AirPods.

V treťom štvrťroku 2019 sa na svete predalo 84,5 milióna wearables zariadení a Apple patrí z tohto objemu 29,5 milióna výrobkov. Oproti číslam z minulého roku ide o 200% nárast. Značka tak drží 35% podiel na trhu nositeľných technológií.

Úspech AirPods, ktorý si v nedávnej minulosti vyžiadal aj navýšenie produkcie, nie je však jediným ťahákom. Populárnou voľbou pre zákazníkov sú aj cenovo dostupné Apple Watch Series 3. A netreba zabudnúť ani na Beats či novinku AirPods Pro.

Za Apple nasleduje Xiaomi s 12,4 miliónmi na druhom mieste a Samsung, ktorý prvú trojku uzatvára s 8,3 milióna zariadení. Pokiaľ ide o najobľúbenejšiu kategóriu nositeľnej techniky, sú to práve tzv. hearebles. Teda technológie, ktoré vnímame sluchom.

komentár
  1. Uz sa neposerte z tych AirPods. Ved je to nepohodlne ako svina – je to potrebne kazdu chvilu nabijat v blbej krabicke, a tu krabicku nabijat predtym. A ked vam to vypadne z usi niekde v plnom autobuse, pri bicyklovani v lese alebo pri prebehovani cez frekventovanu cestu, tak to je uz len zabava. Dratove sluchatka su uzivatelsky ovela pohodlnejsie.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.