Dwayne ‘The Rock’ Johnson a Siri sú hviezdami nového krátkeho filmu od Applu

Apple na svojom YouTube zverejnil krátky reklamný film, v hlavnej úlohe s Dwaynom Johnsonom, známym ako The Rock a hlasovou asistentkou Siri.

Film je krátkou, takmer štvorminútovou paródiou na akčné filmy a ukazuje Johnsona (ako inak, hrajúceho sám seba), ktorý si vzal do hlavy, že splní všetky svoje životné sny. S pomocou iPhonu 7 a Siri sa tak odvezie na letisko, odpilotuje lietadlo do Ríma, kde reštauruje historickú fresku, len aby následne navštívil dizajnéra svojej módnej kolekcie v Japonsku.

V ten istý deň stihne variť so slávnym šéfkuchárom, odohrať virtuózny koncert na tradičnom čínskom nástroji, odfotiť sa vo vesmíre pri zatmení slnka a napokon včas dokončiť natáčanie svojho najnovšieho filmu.

https://www.youtube.com/watch?v=ufBLI6bB9sg

Celebrity v Apple reklamách nie sú ničím nevídaným, väčšinou sa však objavujú v kratších spotoch s menšou produkciou. Spoločnosť sa však čoraz viac snaží raziť cestu s vlastným video obsahom.

Okrem pripravovaných seriálov ako Carpool Karaoke a reality show Planet of the Apps, ktoré momentálne debutujú na Apple Music, bola minulý mesiac zverejnená aj kolaborácia s francúzskym režisérom Michelom Gondrym (The Eternal Sunshine of the Spotless Mind). Výsledný 11-minútový film pod názvom Détour, bol kompletne natočený na iPhone a pozrieť si ho môžete taktiež na oficiálnom YouTube.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.