Apple Watch dostanú s watchOS 4 desiatky nových tréningových módov

Softvérové leaky sú za uplynulé týždne v Cupertine až prekvapivo pravidelné. Ten najnovší odhaľuje existenciu vyše tucet nových tréningových módov pre Apple Watch.

To, že Apple plánuje do svojich hodiniek pridať podporu pre lyžovanie, už vieme z leaknutého firmvéru pre reproduktor HomePod, teraz sa k nemu však pridáva vyčerpávajúci zoznam nových športových režimov. Grafické súbory a kód schovaný v najnovšej bete iOS 11 ukazujú tréningové módy pre športy ako basketbal, bowling, lezenie, kriket, bežecké lyžovanie, curling, tanec, jazdecké športy, šermovanie, rybárčenie, golf, gymnastika, skákanie na švihadle, pilates, korčuľovanie, surfovanie a ďalšie.

Apple Watch už teraz podporujú rôzne módy, ktoré dokážu lepšie merať špecifické športy ako bicyklovanie, posilňovanie či plávanie, s príchodom nového systému sa však zdá, že ponuka bude do značnej miery rozšírená. Apple už na WWDC potvrdil podporu pre tzv. HIIT (vysokointenzívny intervalový tréning), či sa však dočkáme celej palety vyššie spomínaných športov, je otázne. Taktiež ešte nevieme, nakoľko budú nové módy obmedzené na hardvér hodiniek – je možné, že niekoľko z nich bude vyžadovať novú generáciu v podobe Series 3.

Tá by mala byť predstavená po boku nového iPhonu už budúci mesiac. Hovorí sa o evente v utorok, 12. septembra.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.