Apple predstavuje dve nové pracovné pozície “Lead” a “Schedule Planner”

Apple predstavuje dve úplne nové pracovné pozície v Apple Store. Jedna má názov “Lead” a druhá “Schedule Planner”.

Apple informoval existujúcich zamestnancov kamenných predajní, že pohovory na tieto pozície začnú už v pondelok, 24. júla. Aj napriek tejto informácií sa zdá, že niektoré predajne začali s pohovormi už pred niekoľkým týždňami. Apple tvrdí, že “Lead” pozícia umožní zamestnancom naučiť sa z prvej ruky, ako sa riadi a funguje Apple Store. Väčšinu času bude “Lead” tráviť ako Support Leader, ktorý bude zároveň zodpovedný za rozdeľovanie prestávok, rozmiestnenia predajcov na predajni a riešenie potrieb zákazníkov.

Podľa stránky LinkedIn, Support Leader tiež referuje zamestnancom denné úlohy, posilňuje politiku obchodu a motivuje tím, aby poskytovali feedback pre rozvoj kariéry. Lead sa bude podľa Apple taktiež podieľať na otváraní a zatváraní predajne a bude zodpovedný za ďalšie administratívne úlohy. Z toho vyplýva, že Lead bude pravdepodobne taktiež vlastniť všetky kľúče od predajne a bude robiť uzávierky. Vyššie uvedené povinnosti boli doteraz denným chlebom Store Managera.

Zdá sa, že Store Manager bude mať aj naďalej niektoré z uvedených povinností vrátane HR a dohliadania na obchod. Hlavnou úlohou Schedule Plannera bude vytváranie týždenných plánov pre celú predajňu. Schedule Planner bude taktiež sledovať trendy a následne poskytovať odporúčania pre vylepšenie teamworku a zákazníckej skúsenosti.

UložiťUložiťUložiťUložiť

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť