Zárobok na App Store? Tvorba hier.

Ak chcete poriadne zarobiť na App Store, máme pre vás radu. Vytvorte hru.

Američania, ktorí vlastnia iPhone za minulý rok priemerne minuli $35 na aplikácie a mikrotransakcie v aplikáciách. Peniaze zákazníkov išli do aplikácií so zameraním na edukáciu, produktivitu, avšak väčšina aj tak išla na hry. Marketingová firma Sensor Tower odhadla, že na konci minulého roku mala spoločnosť Apple v Spojených Štátoch okolo 110 miliónov aktívnych užívateľov. Nie je prekvapením, že najlepšími aplikáciami sú hry. No rozdiel medzi tým, koľko peňazí minuli ľudia na svoju hlavnú kategóriu a druhotnú kategóriu je vcelku zaujímavý.

apple_get

Podľa informácií z $35, ktoré užívatelia minú, ide $25 na hry a zvyšok do druhotnej kategórie. Na muziku sa priemerne minulo asi $3.40, čo je menej ako 1/6, ktorá bola minutá na hry. Na sociálne siete sa priemerne minulo $1.80, kým na zábavu a životný štýl sa minulo $1 a $0.40. Štúdie marketingovej firmy taktiež odhalili koľko aplikácií bolo stiahnutých z rozličných kategórií. Priemerný užívateľ iPhonu má nainštalovaných 10,5 hier v zariadení, čo je dvojnásobok druhotnej ka tegórie.

ios-revenue-per-device

Z týchto výskumov vyplýva, že ak chcete na niečom v App Store zarobiť, tak sú to hry. Informácie, ktoré boli použité na výskum, pochádzali od spoločnosti Sensor Tower a boli výhradne zozbierané v Spojených Štátoch Amerických. Tým pádom nemôžeme hovoriť výskume v globálnej mierke.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.