V nových reklamách na Apple Music si zahrali DJ Khaled, Naomi Campbell a Ray Liotta

Apple cez víkend debutoval dve nové reklamy na Apple Music. Objavil sa v nich hudobník a producent DJ Khaled po boku s modelkou Naomi Campbell a hercom Rayom Liottom.

V prvej z dvoch reklám, ktorú DJ Khaled zavesil na svoj Twitter účet, sa vo svojom Rolls Royce vezie so supermodelkou Naomi Campbell a púšťa jej svoju najnovšiu kolaboráciu s Drakeom, ktorá je dostupná exkluzívne na Apple Music.

V druhom klipe zas spolu s hercom Rayom Liottom navštevuje nechtové štúdio a vysvetľuje mu, že za desať dolárov môže mať pomocou služby k dispozícii tisíce a milióny skladieb.

https://youtu.be/M31xMfSafi4

Nejde o prvú spoluprácu Apple Music a DJa Khaleda – vo februári sa na službe spustila jeho vlastná Beats 1 relácia We the Best Radio Show. Apple so svojou kampaňou pokračuje v spolupráci s rôznymi celebritami, naposledy napríklad niekoľko reklamných spotov natočila speváčka Taylor Swift.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.