Steve Jobs vysvetlil prečo Apple odstránil 3,5 mm vstup na iPhone 7

Keď Phil Schiller použil slovo odvaha aby opísal rozhodnutie Apple odstrániť 3,5 mm vstup na slúchadlá, jeho voľba použiť dané slovo nebola určite náhoda. 

an-iphone-7-is-displayed-during-an-apple-media-event-in-san-francisco

Pravdepodobne sa jedná o odkaz na slová Steva Jobsa, keď bol požiadaný aby vysvetlil ďalšie kontroverzné vynechanie zavedeného štandardu : nepodporovanie Flash pre iPhone a iPad.

“Snažíme sa vytvoriť pre ľudí skvelé produkty a máme minimálne odvahu a presvedčenie, keď si myslíme, že toto nie je súčasť, ktorá robí produkt skvelý. Takže to vynecháme. Niektorým ľudom sa to určite nebude páčiť a budú na nás ukazovať prstom, ale sme pripravený prijať ich nesúhlas a namiesto toho sústrediť svoju energiu na technológie, ktoré ako si myslíme sú na svojom vzostupe, a ktoré si myslíme, že budú tie pravé technológie pre našich zákazníkov. A viete čo? Platia na za to aby sme robili rozhodnutia. Ak to dokážeme, kúpia si naše produkty, ak nie, nekúpia si ich a nejako sa to spraví.”

imacdvparade

Toto nebol jediný ozkaz z minulosti prezentácií. Ako si povšimol jeden z čitateľov, farby bubliniek na tapete septembrového eventu sa zhodujú s farbami, ktoré mal iMac G3. Táto skutočnosť pravdepodobne odkazovala na ďalšie veľké rozhodnutie Appleu, kedy sa rozhodol prestať používať diskety.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aké hry podporujú Apple M1?

M1 Pro a M1 Max svojím výkonom určite ohúria. Ako sa ale správajú nové čipy z dielne Apple pri hrách? Tie sú, takisto ako iné komplexné programy náročné na hardvér, aj keď trocha iným spôsobom. Ako si nové čipy M1 dokážu poradiť s hrami a aké výkony dosahujú pri viacerých AAA herných tituloch?