SoundCloud predstavil predplatné Go, za 10 dolárov ponúka offline počúvanie bez reklám

Hudobná streamovacia služba SoundCloud dnes predstavila výrazné zmeny vo svojom biznis modeli – po prvýkrát bude k dispozícii jej platená varianta.

Za 10 dolárov mesačne dostanete so SoundCloud Go prístup nielen k rozšírenému katalógu skladieb, ale aj k ukladaniu hudby na offline počúvanie. Bonusom bude absencia akýchkoľvek reklám. Všetky doterajšie bezplatné funkcie ostanú pritom zachované aj naďalej.

Cena je síce podobná ostatným službám ako Apple Music a Spotify, no svojim obsahom je SoundCloud už tradične niekde inde. Narozdiel od nich je totiž zameraný na svoju komunitu a okrem nezávislých umelcov uploadujúcich svoju hudbu ponúka predovšetkým rôzne DJské remixy a fanúšikovské mashupy. S príchodom predplatného sa však katalóg v blízkej dobe rozšíri aj o viac mainstreamovú ponuku. Podporu už majú od troch veľkých vydavateľov – Sony Music, Universal a Warner Music Group.

New-SoundCloud-iPhone-app_1

SoundCloud v najnovšej verzii 4.0.0 je k dispozícii zadarmo na App Store. Predplatné Go je však momentálne dostupné len pre používateľov v Spojených štátoch.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.