Opäť bola podaná žaloba proti spoločnosti Apple, tentokrát kvôli iPhone Upgrade programu

Bostonská právnická frima Block & Leviton dnes oznámila, že začala súdne konanie proti Apple za ich spoluprácu so zákazníkmi počas iPhone Upgrade.

upgrade-plan

Mnohí zákazníci boli veľmi nespokojný s tým, ako Apple minulý piatok nezvládol predobejdnávky na iPhone 7 a iPhone 7 Plus. Keď si zákazníci, ktorí sa účastnili iPhone Upgrade programu chceli predobjednať iPhone 7 alebo iPhone 7 Plus, boli donútení rezervovať si zariadenie z lokálneho kamenného Apple obchodu namiesto toho, aby si ho ako tradične objednali z internetu. Mnoho kamenných obchodov nedokáže uspokojiť dopyt, pretože nemá dostatok zariadení. Tým pádom si mnoho zákazníkov nemôže vybrať model, farbu alebo veľkosť úložisku, ktoré chchú.

 

logo-1

Mnohí členovia iPhone Upgrade programu boli veľmi neštastný s objednávacím procesom a nemožnosťou rezervovať si požadovaný iPhone. Apple odpovedal nespokojným zákazníkom a začal zbierať zákaznícke informácie, aby im dodal ich iPhony čo najskôr. Avšak aj napriek snahe, sa Apple nevyhne súdnemu sporu, v ktorom sú zákazníci nútený čakať na svoje zariadenie dlhšie kvôli aktuálnej situácií.

 

599948264-0

Podaný návrh na súdne konanie vyžaduje od Appleu, aby uhradil vziknutú škodu členom iPhone Upgrade programu, ktorí musia platiť extra výdaje, kým čakajú na nové iPhony. Taktiež sa požaduje, aby členovia iPhonue Upgrade programu nečakali pri vydaní nového iPhonu v roku 2017, bez ohľadu na kompliácie so zásobami. iPhone Upgrade programu umožnuje zákazníkom (program dizajnovaný pre najzarytejších fanúšikov) Applu aktualizovať na najnovšiu verziu iPhonu každý rok.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť