Nová reklama na Huawei Matebook si „kopla“ do iPadu Pro

Reklama, v ktorej Apple prezentoval iPad Pro ako náhradu za počítač, sa stala terčom posmechu zo strany viacerých výrobcov. Iba krátko na to vydal Microsoft rovnomennú reklamu, v ktorej vyzdvihol schopnosti tabletov Surface nad iPadom Pro, obzvlášť možnosť spúšťať desktopové aplikácie ako Photoshop či Office. Najnovšie sa do iPadu „obul“ Huawei.

Ten vo svojej reklame vyzdvihuje Huawei Matebook, ktorý je vlastne takou cenovo dostupnejšou verziou Surface od Microsoftu. Narozdiel od neho obsahuje procesor Core m5, ktorý stačí na prácu s internetom, základnými aplikáciami aj kancelárskou sadou Office. Je to totiž rovnaký procesor, ktorý nájdeme v 12″ MacBooku Retina. Základné možnosti práce s Matebookom však tvorcom reklamy nezabránili v tom, aby ho porovnali s iPadom Pro.

Reklama má podobný scenár ako tie predošlé, vidíme tu tri tablety (pozn. v reklame sa objaví aj Surface) a tie medzi sebou diskutujú a porovnávajú sa vo funkciách. Najhoršie vyviazne iPad Pro, ktorý beží na mobilnom systéme a teda nemá toľko schopností čo desktopový systém. Na jednu stranu pravda, na druhú stranu práca so stylusom je na iPade pohodlnejšia, než na pracovnej ploche Windowsu 10.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Takto sa Apple chystá potichu vyradiť Mac Pro z ponuky

Mac Pro bol dlhé roky definíciou toho najvýkonnejšieho, čo Apple kedy ponúkal. Profesionálni užívatelia sa mohli tešiť najmä z obrovských možností, ako počítač vylepšiť vďaka grafickým kartám a procesorom. Lenže prechod na Apple Silicon tieto možnosti obmedzil.
pokračovanie článku

Víkend plný darčekov v iStores: Druhá vlna výnimočných zliav štartuje už 28. novembra

Po úspešnej prvej vlne novembrových zliav prináša iStores - najväčší Apple Premium Partner na Slovensku - pokračovanie predvianočných akcií. Víkend plný darčekov prinesie atraktívne ceny na obľúbené Apple zariadenia a široký výber príslušenstva, aby si zákazníci mohli vybaviť darčeky výhodnejšie a bez predvianočného stresu.