KGI: Apple predstaví 5.2-palcový iPhone 8 Edge

Posledné správy sa nesú v duchu, že Apple budúci rok predstaví až tri rôzne modely iPhone 8, pričom práve ten tretí bude najpokročilejší zo všetkých. Okrem tohto tretieho modelu plánuje Apple uviesť priamych nástupcov pre iPhone 7 a iPhone 7 Plus, s 4.7″ a 5.5″ LCD displejmi.

Spomínaný tretí model by mal podľa agentúry KGI, pre ktorú pracuje aj Ming-Chi Kuo, ponúknuť ohromné množstvo noviniek vrátane kompletného redesignu. Toto zariadenie by malo ponúknuť 5.2-palcový zakrivený OLED displej, ktorý bude siahať za rohy, vďaka čomu bude vyzerať veľmi podobne ako Samsung Galaxy S7 edge. KGI tvrdí, že zahnuté displeje bude pre Apple vyrábať exkluzívne práve Samsung. Ten už dnes dodáva zakrivené panely pre Huawei a zopár ďalších, menších výrobcov v Ázii. Juhokórejský gigant takto v dôležitom regióne doháňa ušlé zisky z Galaxy Note7 a zároveň sa stavia do pozície trendsettera.

KGI ďalej tvrdí, že 4.7-palcové a 5.5-palcové modely ponúknu podobný design ako iPhone 7, avšak mali by mať sklenené telo namiesto hliníkového. Agentúra zároveň vraví, že nevie presný dôvod, prečo Apple pripravuje uviesť tieto modely, keď najviac zmien prinesie práve model číslo 3. Špekuluje, že tieto modely môžu byť predávané za nižšiu cenu a boli by dostupnejšie oproti tretiemu modelu. Uvedenie troch zariadení naraz však tiež môže do istej miery poškodiť reputáciu iPhonu a povestnú jednoduchosť, akú Apple mal.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?