John Oliver o spore Apple s FBI vytvoril trefný reklamný spot

Známy americký komik John Oliver sa vo svojej relácii Last Week Tonight tentoraz zameral na medializovaný súdny spor medzi Apple a FBI ohľadom šifrovania iOS zariadení.

V 18-minútovom videu postupne rozobral problematiku z oboch strán konfliktu, vysvetlil ako funguje šifrovanie, poukázal na nedostatočnú technologickú informovanosť politikov, potenciálne nebezpečenstvo zo strany Číny a Ruska a ďalšie témy. Napokon sa pridal na stranu Applu a pripomenul, že aj podľa expertov v obore je tvorba zadných vrátok do systému len podkopávanie bezpečnosti platformy a ochrana tohto kľúča pred hackermi je jednoducho nerealistická.

Video Oliver ukončuje trefnou reklamou, ktorú relácia vytvorila pre Apple. Založená je na základe nedávnych reklám na iPhone 6s a “po lopate” svojim zákazníkom vysvetľuje ako vyzerá Apple, ako jeho typický zákazník, ako softvérový inžinier spoločnosti a ako perverzný hacker, ktorý sa chce dostať k plážovým fotkám vašej rodiny. Reklama začína približne o 15:50, no ak rozumiete anglicky, za pozretie určite stojí aj celé video.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.