Apple vydal novú reklamu s názvom „Fotografie s iPhonom“

Necelý týždeň pred Dňom matiek vydala spoločnosť Apple novú reklamu, ktorá sa sústredí na kolekciu obrázkov a videí matiek s deťmi.

iPad-for-Mothers-Day

(Preklad titulu fotky: „Počkaj, až mama uvidí toto.“)

Reklama pokračuje propagáciou kampane „Fotografie s iPhonom“, kde každá použitá fotka v reklame bola pôvodne amatérsky odfotená užívateľom iPhonu. Kampaň spoločnosti Apple „Fotografie s iPhonom“ začala už na začiatku roka 2015, kde sa dodnes prezentujú kolekcie fotiek užívateľov z celého sveta, ktoré sú fotené za pomoci iPhonu a to v ruke profesionála ale aj amatéra.  Pred nedávnom sa iPhone kampaň spoločnosti Apple sústredila na zviditeľnenie funkcií zariadenia ako je Touch ID a Siri. Myslíme si, že k tomuto videu nie je čo dodať. Nám sa veľmi páčilo. Taktiež sa nám páčila aj iniciatíva Apple osláviť deň, ktorý už pomaly upadá v zabudnutie. Predsa len, nie nadarmo sa hovorí: „Mama je len jedna“. Veď posúďte sami. Video hovorí samo za seba…

https://www.youtube.com/watch?v=NFFLEN90aeI

PS: Muži, nezabudnite. 8.5.2016 (nedeľa) je Deň matiek. Naše mamy majú sviatok. Tak šup do obchodu po bonboniéru. :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.
pokračovanie článku

Bude John Ternus skutočne novým CEO spoločnosti Apple?

Apple začal v ostatných mesiacoch stavať do popredia postavu Johna Ternusa, šéfa hardvérového inžinierstva. Vo svojej pozícii je tak prakticky priamo zodpovedný za súčasné produkty firmy. Ozývajú sa však kritické hlasy, podľa ktorých by nemusel byť najlepšou voľbou na nástupcu Tima Cooka.