Apple: Spor s FBI nie je len marketingovým ťahom

Apple na svojom webe zverejnil súhrn otázok a odpovedí ohľadom prebiehajúceho sporu s FBI a americkou vládou, v ktorom znovu odôvodňuje svoj postoj a vysvetľuje jeho potenciálne následky.

Obvinenia amerického ministerstva spravodlivosti z minulého týždňa, ktoré pripodobňujú spor s marketingovou kampaňou však Apple odmieta. Podľa nich ide o uistenie sa, aby riziku nebola vystavená väčšina zákon dodržujúcich občanov. Tim Cook vo svojom liste píše, že Apple odporuje FBI z “hlbokého rešpektu k americkej demokracii a láske k našej krajine”.

Cook taktiež dnes ráno rozposlal interný email všetkým zamestnancom spoločnosti, v ktorom ďakuje ľuďom, ktorí vyjadrili svoju podporu a žiada ministerstvo spravodlivosti aby prehodnotilo svoj postoj k prípadu.

“Táto požiadavka by nastavila nebezpečný precedens, ktorý by ohrozil občianske slobody pre všetkých.”

Cook tiež apeluje na zriadenie komisie expertov, ktorá by v americkom kongrese mohla diskutovať o dopade tohto prípadu na právo, národnú bezpečnosť a osobnú slobodu. Celý email si môžete prečítať na stránke BuzzFeed.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?