Apple oslavuje Deň Zeme novou reklamou

Apple vydal úplne novú reklamu s názvom „Renewable Energy“ (z angl. obnoviteľná energia), ktorej dej sa odohráva výlučne v aplikácií Správy. Táto reklama sa zameriava na vysvetlenie ako 100% obnoviteľná energia v dátových centrách Apple umožňuje vám a vaším priateľov posielať si a užívať textové správy. 

Reklama poukazuje na technológiu iMessage, ktorá je environmentálne priateľská a že užívatelia, preukazujú zemi „trocha lásky“ tým, že využívajú službu iMessage. Reklama sa končí zeleným logom Dňa Zeme. A dorazila práve včas, keďže 22. apríla sa oslavuje Deň Zeme. V roku 2013, nám spoločnosť Apple oznámila, že jej dátové centrá sú poháňané 100% ekologickou elektrickou energiou a sú teda environmentálne priateľské. 93% celosvetových dátových centier Apple sú poháňané obnoviteľnými zdrojmi elektrickej energie. Skvelou správou je, že taktiež projekt Apple Campus 2 bude využívať 100% obnoviteľné zdroje elektrickej energie.

9022-466-140421-Earth_Day-2-xl

Spoločnosť Apple Oslavuje Deň Zeme tiež tým, že prezlečie svoje kamenné predajne a zamestnancov do zelenej, environmentálne priateľskej farby. Spoločnosť taktiež prezentuje svoje predajne, využívajúce 100% obnoviteľný zdroj elektrickej energie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.