35% amerických predajcov už akceptuje Apple Pay

Počas „Code Conference“ v San Franciscu sa viceprezidentka Apple Pay, Jennifer Bailey podelila o úspechy tejto služby v Amerike.

Bailey oznámila, že 35% amerických predajcov už akceptuje Apple Pay ako spôsob platby. Je to veľký skok z pôvodných 4% predajcov, keď bol tento spôsob platby prvý krát predstavený. Podľa Bailey, Apple nebude marketingovo pretláčať Apple Pay, aby získal výhodu oproti EMV čipom. Namiesto toho sa zameria na vytváranie nových partnerstiev s bankami a predajcami. „Zničenie EMV nie je podľa nás nutné. Náš cieľ je zvýšiť akceptovanie Apple Pay a spolupracovať s veľkými partnermi“.

ApplePayLogo

Spoločnosť sa taktiež zameriava na vytváranie ponúk bankám a predajcom. V novembri Apple predstavil svoju exkluzívnu prázdninovú ponuku pre tých, ktorí používajú Apple Pay na webe. Napríklad ste mali 2 až 3 dni zdarma dovoz od Adidasu alebo 50% zľavu na predplatné na The New York Times. Bailey poznamenala, že Apple musí pracovať s partnermi na špeciálnych ponukách, pretože nezbiera transakčné dáta a tým pádom eliminuje schopnosť prezentovať samého seba.

pretapplepaydesktop

Bailey hovorí, že Apple je očarený rýchlosťou bezkontaktných platieb. Avšak výzvou pre Apple je vyrovnať sa rýchlosti transakcie, ktorú má čítačky EMC čipov. Apple musí pripraviť predajcov na adaptáciu na Apple Pay v rovnakom čase ako sa predajcovia adaptujú na EMV čipy aby tak mohli zákazníci čo najrýchlejšie čerpať benefity Apple Pay.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.