Spotify a Starbucks oznámili nové partnerstvo

Od začiatku vývojárskej konferencie Apple, WWDC 2015, nás delí už len pár týždňov. Jedným z hlavných ťahákov tejto konferencie má byť predstavenie novej streamovacej hudobnej služby Apple. Samozrejme, pre konkurenciu to znamená poslednú príležitosť nalákať ku svojim alternatívam čo najviac zákazníkov. Po predstavení lacnejšieho predplatného Rdio tu máme nové partnerstvo Spotify a siete kaviarní Starbucks. Táto spolupráca je o to zaujímavejšia, že v minulosti Starbucks často spolupracoval práve s Apple.

Partnerstvo Spotify a Starbucks prinesie vylepšené služby pre zákazníkov aj zamestnancov do vyše 7000 pobočiek v USA. Všetci zamestnanci Starbucksu automaticky získajú prémiové predplatné Spotify úplne zadarmo, prostredníctvom ktorého budú môcť ovládať aj hudbu v kaviarniach. Na tvorbe playlistov sa budú môcť podieľať aj verní zákazníci. Cez oficiálnu Starbucks aplikáciu bude možné playlisty nielen prezerať, ale aj prehrávať odkiaľkoľvek, aj po odchode z kaviarne. Predplatitelia Spotify budú navyše dostávať vernostné body vymeniteľné za nápoje v Starbuckse.

komentár
  1. ak sa spoji jeden fastfoodovy srackoid s druhym fastfoodovym srackoidom, co uz len z toho moze vzniknut…

    #big shit

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.