Spotify a Starbucks oznámili nové partnerstvo

Od začiatku vývojárskej konferencie Apple, WWDC 2015, nás delí už len pár týždňov. Jedným z hlavných ťahákov tejto konferencie má byť predstavenie novej streamovacej hudobnej služby Apple. Samozrejme, pre konkurenciu to znamená poslednú príležitosť nalákať ku svojim alternatívam čo najviac zákazníkov. Po predstavení lacnejšieho predplatného Rdio tu máme nové partnerstvo Spotify a siete kaviarní Starbucks. Táto spolupráca je o to zaujímavejšia, že v minulosti Starbucks často spolupracoval práve s Apple.

Partnerstvo Spotify a Starbucks prinesie vylepšené služby pre zákazníkov aj zamestnancov do vyše 7000 pobočiek v USA. Všetci zamestnanci Starbucksu automaticky získajú prémiové predplatné Spotify úplne zadarmo, prostredníctvom ktorého budú môcť ovládať aj hudbu v kaviarniach. Na tvorbe playlistov sa budú môcť podieľať aj verní zákazníci. Cez oficiálnu Starbucks aplikáciu bude možné playlisty nielen prezerať, ale aj prehrávať odkiaľkoľvek, aj po odchode z kaviarne. Predplatitelia Spotify budú navyše dostávať vernostné body vymeniteľné za nápoje v Starbuckse.

komentár
  1. ak sa spoji jeden fastfoodovy srackoid s druhym fastfoodovym srackoidom, co uz len z toho moze vzniknut…

    #big shit

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.