Hromadná žaloba voči Apple a Nike skončila dohodou, poškodení budú odškodnení

Súdny spor, v ktorom čelili hromadnej žalobe Apple aj Nike, napokon dospel k dohode. Apple a Nike boli obvinení za klamlivú reklamu na Nike+ FuelBand. Podľa nespokojných zákazníkov, ktorých hromadná žaloba zahŕňa, v reklame na spomínaný produkt zavádzali ohľadom schopnosti presne zaznamenávať kroky, kalórie a NikeFuel. Výsledkom sporu je, že všetci zákazníci, ktorí si kúpili Nike FuelBand medzi 19. januárom 2012 a 17. júnom 2015, môžu požiadať o vrátenie 15 dolárov alebo o darčekovú kartu v hodnote 25 dolárov, ktorá sa dá uplatniť vo všetkých obchodoch, ktoré vlastní Nike v USA. O toto odškodné môžu požiadať do 4. januára 2016.

V spore bol zahrnutý aj Apple, no odškodné aj súdne poplatky, vrátane právnikov, bude platiť Nike. Apple sa nezúčastňuje ani na vyplácaní odškodného. Apple zároveň s uvedením Apple Watch prestal predávať fitness náramky. O Nike sa zase špekuluje, že už prestane pracovať na FuelBand a bude sa sútrediť len na softvér pre iné zariadenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.