Apple vytvoril fotoknihu s fotografiami z kampane Shot on iPhone 6

Apple kampaň ,,Shot on iPhone 6” zožala veľký úspech predovšetkým vďaka prvej cene, ktorú získala cez leto na festivale Grand Prix v Cannes. Navyše, jedna z fotografií, ktorá bola uverejnená v kampani, vyhrala aj samostatné ocenenie. Apple sa vďaka týmto úspechom rozhodol odmeniť tých fotografov, ktorých fotografie boli uverejnené v kampani.

iphone6_book003

Vytvoril pre nich fotoknihu, ktorá obsahuje fotografie z kampane. Výtlačok poslali každému fotografovi, ktorý sa na kampani podieľal spoločne s bielymi rukavičkami na znak toho, že ide o výnimočné dielo a k fotografiám v knihe by sa mali správať tak, akoby boli vyvesené v galérii. Veď nie nadarmo kniha nesie názov ,,Galéria”.

V knihe sú predstavené fotografie 162 užívateľov vytvorené v 13-tich krajinách. Niektoré fotografie z kampane boli navyše použité na billboardoch po celom svete.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.