Apple oznámil finančné výsledky, opäť padali rekordy

Apple oznámil finančné výsledky za prvý fiškálny kvartál roku 2015 (posledný kalendárny kvartál 2014). V súlade s očakávaniami a predpoveďami analytikov to bol pre Apple ďalší kvartál plný rekordov. Apple za štvrťrok končiaci 27. decembra zaznamenal rekordný štvrťročný príjem vo výške 74,6 miliardy USD s čistým ziskom 18 miliárd USD. V rovnakom období pred rokom boli príjmy „len“ 57,6 miliárd USD a čistý zisk 13,1 miliardy USD. Až 65 % príjmov pochádza z medzinárodného predaja.

Svoj podiel na tom nepochybne majú predaje iPhonov a Macov, ktoré stanovili nové rekordy. iPhonov sa predalo neuveriteľných 74,5 miliónov kusov (pred rokom 51 mil.). Macov sa predalo 5,5 milióna kusov (pred rokom 4,8 mil.), zatiaľ čo predaje iPadov mierne klesli na 21,4 milióna kusov (pred rokom 26 mil.).

Tim Cook počas oznamovania výsledkov taktiež spomenul, že nové iPhony 6 pritiahli v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi najvyšší počet bývalých používateľov Androidu. Naopak, budúci rast predaja očakáva vzhľadom na veľké množstvo majiteľov predchádzajúcich iPhonov, ktorí sa ešte len chystajú upgradovať na novú generáciu. iPhone 6 považuje za najlepší smartfón na svete. V novembri minulého roku Apple navyše presiahol hranicu jednej miliardy predaných iOS zariadení.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.