Apple zverejnil vianočnú reklamu The Song

Tretí advent je za nami čo znamená, že Vianoce už skutočne klopú na dvere. Tomu je prispôsobená aj najnovšia reklama Apple s názvom The Song. Má minútu a pol a nie je venovaná žiadnemu konkrétnemu produktu, ale skôr atmosfére Vianoc. Mladé dievča v nej objavi starú gramofónovú dosku nahranú babičkou, ktorá na nej hovorí, že nemôžu byť spolu na Vianoce. Rozhodne sa ju zreprodukovať a urobiť z nej duet. Daruje ju ako vianočný darček svojej babičke v digitálnej podobe. Tá si vypočuje duet svojho mladšieho ja a svojej vnučky, čo prináša množstvo spomienok a emócií. Reklama pôsobí skôr dojemne a nie je zameraná na žiaden konkrétny produkt, ale skôr na to, ako Apple produkty zbližujú ľudí.

komentárov
  1. presne tak!
    na toto sa uz fakt neda pozerat bez pocitu trapnosti a zufalstva.
    kreativita Apple sa posunula do totalne zapornych hodnot. este stastie ze sa toho Jobs nedozil. ci skor, keby sa dozil, tak by nieco takto ohavne a primitivne nikdy neopustilo brany spolocnosti.
    trapny pokus o emocionalne vydieranie masy. jednym slovom by sa to dalo charakterizovat ako – vygrc

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.