Apple so svojou kampaňou prispel ďalších dvadsať miliónov dolárov na boj proti AIDS

Apple spustil koncom novembra masívnu kampaň na boj proti AIDS v spolupráci s Product (RED). V rámci nej ste si mohli nakúpiť aplikácie či hudbu a knihy zo špeciálnej sekcie (RED) v iTunes Store a prispieť tak na dobrú vec. Vo vybraných dňoch Apple odvádzal na charitu aj časť príjmov za všetky predané produkty v kamenných aj online obchodoch. Kampaň bola veľmi úspešná a zabezpečila príspevok prevyšujúci 20 miliónov USD na boj proti AIDS v Afrike. Celkovo už Apple prispel na Product (RED) vyše 100 miliónov USD. Cieľom tejto charity je, aby bolo AIDS minulosťou.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.