Apple so svojou kampaňou prispel ďalších dvadsať miliónov dolárov na boj proti AIDS

Apple spustil koncom novembra masívnu kampaň na boj proti AIDS v spolupráci s Product (RED). V rámci nej ste si mohli nakúpiť aplikácie či hudbu a knihy zo špeciálnej sekcie (RED) v iTunes Store a prispieť tak na dobrú vec. Vo vybraných dňoch Apple odvádzal na charitu aj časť príjmov za všetky predané produkty v kamenných aj online obchodoch. Kampaň bola veľmi úspešná a zabezpečila príspevok prevyšujúci 20 miliónov USD na boj proti AIDS v Afrike. Celkovo už Apple prispel na Product (RED) vyše 100 miliónov USD. Cieľom tejto charity je, aby bolo AIDS minulosťou.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.
pokračovanie článku

Knižný tip: Steve Jobs

Životopis Steva Jobsa, jedinečný svojho druhu a jediný autorizovaný samotným Jobsom, zakladateľom a CEO fenomenálnej spoločnosti Apple!