Apple si drží prvé miesto v rebríčku najhodnotnejších značiek sveta

Poradenská spoločnosť Interbrand zverejnila najnovší rebríček najhodnotnejších značiek na svete. Apple si aj v tomto rebríčku drží už druhý rok prvé miesto ako najhodnotnejšia značka na svete. Okrem silnej ponuky produktov, ktorých uvedenia stále lámu rekordy, je silným predpokladom pre budúci úspech aj novinka Apple Pay, ktorá má ambície zmeniť zaužívané spôsoby platenia. Práve silná značka a postavenie Apple sú najlepšími predpokladmi pre to, aby tento ambiciózny plán vyšiel. Apple minulý rok vytlačil z prvého miesta Coca-Colu, ktorá sa tu držala 13 rokov, tento rok sa to podarilo aj Google. Prvá päťka najhodnotnejších spoločností je teda nasledovná – Apple, Google, Coca-Cola, IBM, Microsoft.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.