Apple sa v ostatnej dobe darí priťahovať negatívnu publicitu. Najnovšie sa skloňuje v súvislosti s novým platobným systémom Apple Pay. Ten je už v USA v prevádzke a aj keď má ísť o bezpečnejšiu alternatívu platenia ako bežné karty, prvé problémy môžu ohroziť dôveru zákazníkov v Apple Pay. Niektorí klienti Bank of America totiž zaznamenali duplicitné sťahovanie peňazí z účtu po zaplatení cez Apple Pay. Ani prvá skúsenosť s riešením problému situácii nepomohla – Bank of America radila sťažujúcim sa klientom obrátiť sa na Apple, Apple robil to isté opačne. Problémom totiž je, že Apple skutočne dodržal slovo a nezaznamenáva žiadne informácie o žiadnych transakciách. Z hľadiska ochrany súkromia je to skvelé, avšak pri riešení problémov to už tak ideálne nie je. Bank of America však už s Apple pracuje na odstránení chyby a duplicitné platby sú klientom vrátené.

komentáre
No to poteší :) čo sa s nimi deje za každú cenu inovovať
the problem was not Apple’s in the slightest, but instead a miscommunication between Bank of America’s systems and an unnamed payment network. According to BofA, only about 1,000 transactions were hit with the double charge issue.
As far as a timeline goes, the original report states that a fix should be rolled out from the bank as early as later on Wednesday, October 22.