Apple Pay má prvé problémy, niektorým klientom Bank of America boli peniaze sťahované dvakrát

Apple sa v ostatnej dobe darí priťahovať negatívnu publicitu. Najnovšie sa skloňuje v súvislosti s novým platobným systémom Apple Pay. Ten je už v USA v prevádzke a aj keď má ísť o bezpečnejšiu alternatívu platenia ako bežné karty, prvé problémy môžu ohroziť dôveru zákazníkov v Apple Pay. Niektorí klienti Bank of America totiž zaznamenali duplicitné sťahovanie peňazí z účtu po zaplatení cez Apple Pay. Ani prvá skúsenosť s riešením problému situácii nepomohla – Bank of America radila sťažujúcim sa klientom obrátiť sa na Apple, Apple robil to isté opačne. Problémom totiž je, že Apple skutočne dodržal slovo a nezaznamenáva žiadne informácie o žiadnych transakciách. Z hľadiska ochrany súkromia je to skvelé, avšak pri riešení problémov to už tak ideálne nie je. Bank of America však už s Apple pracuje na odstránení chyby a duplicitné platby sú klientom vrátené.

Apple Pay NFC
komentáre
  1. the problem was not Apple’s in the slightest, but instead a miscommunication between Bank of America’s systems and an unnamed payment network. According to BofA, only about 1,000 transactions were hit with the double charge issue.

    As far as a timeline goes, the original report states that a fix should be rolled out from the bank as early as later on Wednesday, October 22.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.