Online nakupovanie cez iOS má pred Androidom stále veľký náskok

Koniec minulého pracovného týždňa sa niesol najmä v zahraničí v znamení Black Friday. Aj keď ani tento čierny piatok sa nezaobišiel bez davov ľudí súperiacich o najvýhodnejšie ponuky z obmedzených skladových zásob, stále väčšie množstvo zákazníkov v tento deň uprednostňuje online nákupy. Veľký význam preto majú aj aplikácie pre smartfóny, ktoré umožňujú zákazníkom rýchlo a jednoducho nakupovať priamo zo svojich mobilných zariadení. Podľa najnovšej správy IBM 2013 Holiday Benchmark Report iOS v tomto segmente výrazne vedie. Nákupy uskutočnené z iOS predstavovali 18,1 % zo všetkých online nákupov, pre nákup z Android zariadenia sa rozhodlo len 3,5 % zákazníkov. Líšila sa aj priemerná výška objednávky, ktorá pre iOS predstavovala 127,92 USD, pre Android 105,20 USD. Dáta pochádzajú z miliónov predajov z 800 rôznych amerických online predajcov. Táto a ďalšie podobné správy ukazujú, že online predajcovia by nemali podceňovať iOS platformu, keďže je pre ich podnikanie veľmi významná.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Takto sa Apple chystá potichu vyradiť Mac Pro z ponuky

Mac Pro bol dlhé roky definíciou toho najvýkonnejšieho, čo Apple kedy ponúkal. Profesionálni užívatelia sa mohli tešiť najmä z obrovských možností, ako počítač vylepšiť vďaka grafickým kartám a procesorom. Lenže prechod na Apple Silicon tieto možnosti obmedzil.
pokračovanie článku

Víkend plný darčekov v iStores: Druhá vlna výnimočných zliav štartuje už 28. novembra

Po úspešnej prvej vlne novembrových zliav prináša iStores - najväčší Apple Premium Partner na Slovensku - pokračovanie predvianočných akcií. Víkend plný darčekov prinesie atraktívne ceny na obľúbené Apple zariadenia a široký výber príslušenstva, aby si zákazníci mohli vybaviť darčeky výhodnejšie a bez predvianočného stresu.