Microsoft znižuje ceny svojich tabletov, predaje sú nízke

Zdá sa, že Microsoftu nepomáha ani intenzívna kampaň, v ktorej porovnáva Windows tablety s iPadmi. iPad z nich vychádza stále ako horšie vybavený a drahší, no aj tak sa teší väčšej popularite. Aj keď jednou z výhod je už teraz uvádzaná nižšia cena, Microsoft sa rozhodol znížiť aj ceny svojich vlastných tabletov Surface RT a Surface Pro. Od spustenia ich predaja v októbri 2012 (RT) a februára 2013 (Pro) sa spoločné čísla predajnosti vyšplhali len na 1,5 milióna kusov. Podobne na tom bol tablet od HP, TouchPad, ktorý bol po výrazných zľavách nakoniec úplne stiahnutý z trhu. Ceny tabletov Surface RT sú po novom nižšie až o 150 USD. Čas ukáže, či reklamná kampaň spojená s ešte nižšími cenami pomôže zvýšiť predaje Microsoft tabletov.

komentárov
  1. Vobec sa necudujem, ze su predaje /hlavne RT verzie/ nizke.
    Ked M$ robi po vzore Apple to iste, este to neznamena ze je to aj take dobre.

  2. ohladom noveho win 8, ja neviem… robil som predtym s win7 a dovolim si povedat, ze som sa v nom dost vyznal ale teraz si kolegyna kupila vaio s win8 a chcela nieco odo mna v nastaveniach, tich par minut pri nom som sa citil ako uplny zaciatocnik… 

  3. @nickey: o to presne ide. Aby sme si boli vsetci rovny. Som na tom podobne s novym Win8, zivim sa IT ale nove Win… no to je proste uchvat. Tak ako ma vzdy dostanu nove Office, ktore oproti predchadzajucim verziam prerobia menu, poschovavaju veci, proste sa priblizia “jednoduchym” ludom, a potom clovek aby rozmyslal, v ktorej zalozke by to asi hladal jednoduchy “lud”

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Návod: Ako si nastavíte widgety v iOS 14

Apple včera vydal veľký update svojho OS pre mobilné zariadenia. Jednou z kľúčových noviniek sú widgety, na ktoré sa teraz pozrieme.